Geoblog.pl    kaczkotlet    Podróże    Tajlandia 2552    Trekking w górach na północ od Chiang Mai

Trekking w górach na północ od Chiang Mai

Tajlandia, Trekking

Wyruszamy na 2 dniowy trekking po górach i dżungli. Pierwszy dzień spędzamy na wędrówce - niesamowicie duszno! Kondycję mamy marną:/ Wieczorem śpimy na dworzu pod osłoną moskitiery. Drugiego dnia spacerujemy po okolicznych górach, odbywamy przejażdżkę na słoniach oraz jedziemy na mały rafting, który odbywa się po okolicznej rzece. Brudni wracamy do miasta. Szybkie pakowanie i spieszymy na nocny pociąg do Bangkoku skąd wyruszamy na wyspy:)

Ori
Ori - 2009-11-12 11:26
aż mi się kiszki wykręcają na widok dziwaków do jedzenia. Wracajcie bez problemów. Buziaki

Fra
Fra - 2009-11-13 21:57
Janek na słoniu...bezcenne. Jestem dumna,ze z niego nie spadłeś parali:). Przywiez mi takiego małego, do sobie urządzimy safari na wembey. Robale były bleeeeeeeeeee, Ewelinka masz racje,ze nie jadłaś tych miękkich. Kosztowanie egzotycznej kuchni to jedno,ale wciąganie pełzojących glutów to drugie:). Bawcie sie dalej, wygrzewajcie pupki na słońcu i wracajcie do nas bezpiecznie. Pzdr